Saturday, January 29, 2011

သတို႔သမီး အလွပံု 500


ထြန္းလင္းႏိုင္ က သူ႔မဂၤလာေဆာင္မွာ ကြ်န္ေတာ္႔ကို အလွပံုရိုက္ဖို႔ လည္ပင္းညွစ္လာခဲ႔ပါတယ္။ကြ်န္ေတာ္ကလဲ စိတ္အားတက္ၾကြစြာနဲ႔ စိတ္ေရာလူေရာ ကူညီဖို႔ တက္ၾကြေနပါတယ္။မဂၤလာေဆာင္ အလွပံုဆိုရင္ ကြ်န္ေတာ္မွာ ဖတ္စရာ စာအုပ္ေတြက ထပ္ရွိလာေကာခင္ဗ်။ အြန္လိုင္းတစ္ခြင္ျပဲျပဲဆင္ ျပီး သူတို႔နဲ႔လိုက္ႏိုင္မယ္႔ အလွပံုေတြ လိုက္ၾကည္႔ျဖစ္ပါေလေရာ။ လိုအပ္တဲ႔ Lens နဲ႔ Flash ကိုလဲ ထြန္းလင္းႏိုင္ကဘဲ ငွားေပးေတာ႔ ပိုအဆင္ေျပသြား တာေပါ႔ေနာ္။ ဒါနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ လဲ သီဟန္႔ ကိုလွမ္းေျပာျပီး ကြ်န္ေတာ္နဲ႔သီဟန္ ရိုက္ဖို႔စီစဥ္ရေတာ႔တာပါဘဲ။

ကြ်န္ေတာ္တို႔ လြန္ခဲ႔တဲ႔ ႏွစ္ပတ္ေလာက္ထဲက စျပီးျပင္ဆင္ခဲ႔ၾကတယ္။ စာအုပ္ေတြလဲဖတ္ျဖစ္ၾကတယ္။ စာၾကည္႔တိုက္လဲ သြားေမႊၾကျပန္တယ္။ ရွာေဖြစုေဆာင္းတဲ႔အထဲက အမ်ားအတြက္ အလွပဲၾကည္႔ၾကည္႔ ၊ ပံုဆ၇ာ ညီအကိုေတြအတြက္ ပို႔စ္အိုင္ဒီယာ ကြန္႔ျမဴးႏိုင္ေအာင္ပဲျဖစ္ျဖစ္ ကြ်န္ေတာ္ ရွာေဖြလို႔ရတဲ႔အထဲက သတို႔သမီးအလွပံု ၅၀၀ ကို မွ်ေ၀ပါတယ္။ ပညာပိုင္းဆိုင္ရာနည္းျပီး ပံုေတြခ်ည္းသက္သက္မို႔ သည္အတိုင္းၾကည္႔ မယ္ဆိုလဲ အေတာ္ကိုလွပါတယ္။

ေအာက္ကလင္႔ကေန စာအုပ္ကိုဆြဲယူလို႔ရပါတယ္ခင္ဗ်။
http://www.mediafire.com/file/z0dce3063qam8rz/500poses.pdf

No comments:

Post a Comment