Wednesday, January 19, 2011

My Old Lady

ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ ခြဲျပီးမေတြ႔ျဖစ္တာၾကာျပီျဖစ္တဲ႔ H7 ကင္မရာေလးပါ။ သည္ကင္မရာေလးနဲ႔ Naing Htun Lwin ဆုိျပီး ပံုေတြမွာနာမည္တပ္လို႔ရေအာင္ အစျပဳခဲ႔တာေပါ႔။ ကြ်န္ေတာ္အရမ္းမက္ေမာတဲ႔ကင္မရာေလးပါ ဒါေပမယ္႔ ညီမေလးမွာ ကင္မရာမရွိလို႔ ၂၀၀၉ ျမန္မာျပည္ျပန္တုန္းကသူ႔အတြက္ေပးခဲ႔ပါတယ္။ အခု ညီမေလး အလည္လာေတာ႔ျပန္ပါလာတယ္သူက။ ကြ်န္ေတာ္ တရိုတေသ သေဘာက်စြာ အသံုးျပဳခ်င္ေနတုန္းပါ။ ညီမေလး ရိုက္ေနလို႔မို႔ စိတ္ကိုျဖတ္ျပီး သူ႔ကို ဒုတိယ ပိုင္ရွင္ျဖစ္တဲ႔ ညီမေလးကို ျပန္ေပးလိုက္ရျပန္ပါတယ္။ အမွတ္တရအေနနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္လက္ေဆာင္ရထားတဲ႔ အရုပ္ကေလးရယ္ ၊ ကင္မရာေလးရယ္ကို ဘူးကစ္ဘတုတ္ေနးခ်ားပတ္ (bukit batok nature park)မွာရွိတဲ႔ စားပြဲးခံုေလးေပၚတင္ျပီးရိုက္လိုက္ပါတယ္။
အလြမ္းေျပ အျမဲသတိရေနဖိုေပါ႔။ ကြ်န္ေတာ္သည္ကင္မရာေလးကိုသိပ္ျမတ္ႏိုးပါတယ္ ဒါမို႔လဲ ေရာင္းမစားပဲ ကြ်န္ေတာ္႔လို ျမတ္ျမတ္ႏိုးႏိုးကင္မရာနဲ႔ပံုရိုက္၀ါသနာပါတဲ႔ ညီမေလးအတြက္ေပးခ်န္ေပးခဲ႔တာပါ။ ကြ်န္ေတာ္႔ အမ်ိဳးသမီးမေနျခည္ ကေတာင္ေျပာေသးတယ္ ေပးျပီးသားကိုျပန္မယူနဲ႔ေလ ကေလးဆီက သူ႔မွာဒါေလးနဲ႔ရိုက္ေနရတာ ရိုက္ေနပါေစတဲ႔။ ဟုတ္ပါတယ္ေလ သူေျပာတာ..။ကြ်န္ေတာ္လဲဒါနဲ႔စခဲ႔ရတာပဲကိုး။

No comments:

Post a Comment