Sunday, January 23, 2011

Sunday Home Photo Shoot With My Wife


သည္တစ္ပတ္ ရံုးပိတ္ရက္ ဘယ္ကိုမွကြ်န္ေတာ္မထြက္ျဖစ္ခဲ႔ပါဘူး။ အိမ္တြင္းေအာင္းျပီး သက္ေတာင္႔သက္သာ နဲ႔ေနေနလိုက္မိတယ္။ ေနာက္တစ္ပတ္ 29th Jan မွာ ကြ်န္ေတာ္႔သူငယ္ခ်င္း ထြန္းလင္းႏိုင္ ရဲ႔ မဂၤလာေဆာင္ ကိုရိုက္ေပးဖို႔ရွိေနတယ္။ စေနမွာလက္မွတ္ထိုးျပီး တနဂၤေႏြမွာ ဆြမ္းေကြ်းမွာဆိုေတာ႔ ေသျခာေပါက္ ကြ်န္ေတာ္ နားရဖို႔လမ္းသိပ္မျမင္ေတာ႔ပါဘူး။ ဒါေၾကာင္႔မို႔ သည္တစ္ပတ္နားေနရာကေန။ Web ေတြေပၚေလွ်ာက္သြားရင္းက Portrait Professional Software ကိုအမွတ္မထင္ပဲေတြ႔လိုက္တယ္ဗ်။ ကြ်န္ေတာ္႔အမ်ိဳးသမီးမေနျခည္ နဲ႔ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ Software ကိုသေဘာက်ျပီး ဟာ ဒါဆို စမ္းရိုက္ၾကည္ရေအာင္ဆိုျပီး မီးေတြဆင္ ၊ ေနာက္ခံေတြျပင္ျပီး ရိုက္ျဖစ္ သြားတာပါပဲ။အေပၚကပံုေလးက မေနျခည္ကိုကြ်န္ေတာ္ရိုက္ေပးတဲ႔ထဲက သေဘာက်လြန္း တဲ႔ပံုေလးေပါ႔ဗ်ာ။ တျခားပံုေတြက ရံုးေတြဖြင္႔သြားတာနဲ႔ မျပင္ရေသးဘူး .... ။ ျပင္ရဦးမယ္႔ အထဲမွာအေတာ္ေကာင္းတဲ႔ ပံုေတြအေတာ္မ်ားမ်ား ပါေနပါတယ္။ ေရွ႔အပတ္အေက်ာ္မွာ တရုတ္ႏွစ္ကူး ပိတ္ရက္ရွိတယ္ဗ်။ အဲ႔သည္႔မွဘဲ ျပင္ရင္ေကာင္းမယ္ထင္ပါတယ္။ သည္လိုနဲ႔ အေၾကြးေတြ ၊ လက္စမသတ္ႏိုင္တာေတြ အေတာ္မ်ားေနျပီ။ ျဖတ္ရဦးမွပါပဲေလ။

No comments:

Post a Comment