Sunday, January 9, 2011

ခ်န္ေနရစ္ေသာ ပံုမ်ား


ကြ်န္ေတာ္႔မွာ Albumတစ္ခုရွိတယ္ခင္ဗ် ၊ ခ်န္ေနရစ္ေသာပံုရိပ္မ်ားလို႔နာမည္ေပးထားပါတယ္။ ဘယ္လုိခ်န္ေနတာ မ်ားပါလိမ္႔ ?? အပယ္ခံေလးေတြေပါ႔ခင္ဗ်ာ။ေမ႔ေလွ်ာ႔ခံပံုေလးေတြလို႔ဆိုလဲ ဆိုလို႔ရမွာေပါ႔ေနာ႔။ ကြ်န္ေတာ္က သည္ပံုေလးေတြကို သံေယာဇဥ္ၾကီးတယ္ခင္ဗ်။ ကြ်န္ေတာ္႔အတြက္အမွတ္တရရွိေစတဲ႔ပံုေလးေတြလိုဆိုရင္လဲ မမွားဘူးေပါ႔ခင္ဗ်ာ။ တကယ္ေတာ႔ကြ်န္ေတာ္ရိုက္လာတဲ႔ ပံုေလးေတြဟာ ကြ်န္ေတာ္႔အတြက္ေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္႔ကေလးေလးေတြလိုပဲခင္ဗ်။ လူအမ်ားၾကားမွာခ်ျပတဲ႔အခါမွာ တစ္ခ်ိဳ႔ပံုေလးေတြ႕ ဟာ ကြ်န္ေတာ္ ေမွ်ာ္လင္႔ထားသေလာက္ feedback မရဘူး။ တစ္ခ်ိဳ႔ပံုေလးေတြဟာ ကြ်န္ေတာ္တင္ျပပံု၊ တင္ျပခ်ိန္ေတြမွားလို႔ လူမသိပဲ ညပ္က်န္ခဲ႔တဲ႔ပံုေတြပါ။ပံုေတြထဲမွာ တူေနတာေတြ။ အရည္အေသြး လက္ခံႏိုင္မွဳ႔မရွိတာေတြ။ လိုအပ္ေနတဲ႔ပံုေတြ ရွိပါတယ္ ပံုေတြက ကြ်န္ေတာ္႔အတြက္ေတာ႔ အေၾကာင္းေလးေတြနဲ႔ ရွိေနတဲ႔ပံုေလးေတြ ျဖစ္သလို ကြ်န္ေတာ္႔ကိုတည္ေဆာက္ေပးေနၾကတဲ႔ပံုေလးေတြဆိုလဲမမွားပါဘူးခင္ဗ်ာ။

No comments:

Post a Comment