Monday, January 3, 2011

မဂၤလာပါႏွစ္သစ္

မဂၤလာရွိေသာႏွစ္သစ္ပါခင္ဗ်ာ။
သည္ႏွစ္ကူးလဲ အရင္ႏွစ္ေတြလို ထူးျခားျဖစ္စဥ္ေတြမရွိခဲ႔ပါ။ ကြ်န္ေတာ္စကၤာပူေရာက္ထဲက ႏွစ္သစ္ကူးတိုင္း တိုပါးယိုးေက်ာင္းမွာ ဦးေလးအေဒၚေတြရဲ႔ စုေပါင္းအလွဳကိုသြားကူခဲ႔တာမို႔။ ထူးထူးျခားျခားခံစားခ်က္ ေတာ႔မရွိေတာ႔ပါဘူး။ ဒါေပမယ္႔ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ မေနျခည္ႏွစ္ေယာက္ ဟိုးပထမဦးဆံုးၾကံဳခဲ႔ရတဲ႔ ႏွစ္သစ္ကူးပြဲကိုသြား သတိရမိလိုက္တယ္ဗ်။စကၤာပူမွာပထမဦးဆံုးၾကံဳေတြရတဲ႔ New Year Eve ေပါ႔ခင္ဗ်ာ။ရန္ကုန္မွာဆိုသူငယ္ခ်ငး္ ေတြနဲ႔ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ၾကီးႏြဲခဲ႔ၾကရာကေန စလံုးေရာက္ေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္တို႔ကိုအေဒၚကေနဘုန္းၾကီးေက်ာင္းမွာလာကူ ဖို႔ေခၚပါတယ္။ စေရာက္ခါစ ေက်ာင္းသားဘ၀မို႔ ေငြေၾကးမသံုးဆြဲႏိုင္တာတစ္ေၾကာင္း၊ အေဒၚကိုယ္တိုင္ပါ၀င္ ျပီးလုပ္ ၾကေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္တို႔ျငင္းမရႏိုင္တာကတစ္ေၾကာင္းမို႔ သက္ျပင္းေထြေထြခ်ျပီး ဘုန္းၾကီးေက်ာင္းကိုသြားခဲ႔ပါတယ္။ ေရာက္ခါစ ပထမဦးဆံုး New Year Eve မွာ ဘယ္သူမဆိုေတာ႔ ေပ်ာ္ခ်င္ သိခ်င္မွာေပါ႔ေနာ္။ ဒါေပမယ္႔လည္း ကြ်န္ေတာ္တို႔ဘုန္းၾကီးေက်ာင္းမွာဘဲ ေ၀ယာ၀ိစ ေတြကိုကူညီလုပ္ကိုင္ေပးခဲ႔ၾကတယ္။ ႏွစ္ကူးဖို႔ နီးလာတာနဲ႔ အမွ် ရင္ေတြခုန္လာတယ္ ၊စစခ်င္းက ေတာ႔အလွဳမွာ ႏိုင္သေလာက္သြားကူျပီး သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ခ်ိတ္ဖို႔ပါဘဲ၊ ဒါေပမယ္႔ဗ်ာ ဘယ္လိုမွ ထြက္လာလို႔လမ္းစလဲရွာမရတာကတစ္ေၾကာင္းဆိုေတာ႔ သူမ်ားေတြ ၁၀..၉...၈..၇.. ေအာ္ေနတဲ႔အခ်ိန္မွာ ကြ်န္ေတာ္နားေလးစြင္႔ျပီး သက္ျပင္းရွည္ၾကီးေတြခ်ခဲ႔တာေပါ႔ေလ။ အဲ႔လိုနဲ႔ႏွစ္တိုင္း ႏွစ္တိုင္း ျဖစ္လာခဲ႔တဲ႔အခါက်ေတာ႔ အသားေတာ႔က်သြားပါျပီ။ သူမ်ားေတြေပ်ာ္ရႊင္ေနတဲ႔အခ်ိန္မွာ ကြ်န္ေတာ္တို႔က ၾကည္ႏူး မွဳ႔ေတြဘဲ ပိုက္ျပီး ပီတိျဖစ္ေနမိပါတယ္။ ႏွစ္ဦးရဲ႔ ပထမေနတိုင္းမွာ ကုသိုလ္လုပ္ခဲ႔ျဖစ္လို႔လားမသိဘူး ကြ်န္ေတာ္တို႔ အခက္အခံေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ကိုေျပေျပလည္လည္ေက်ာ္လႊားႏိုင္ခဲ႔ၾကပါတယ္။ အမွတ္တရ အေနနဲ႔ ျပန္ေရးမိခဲ႔ျပန္ပါျပီ။

No comments:

Post a Comment