Wednesday, March 2, 2011

လမ္းေလ််ာက္ထြက္ျခင္း

ကြ်န္ေတာ္႔ Facebook မွာ Album တစ္ခုရွိပါတယ္။ လမ္းေလွ်ာက္ထြက္ျခင္းတဲ႔။ သာမန္သြားသြားလာလာ ၊ ထသြားလာသြား ေနရာေတြ မွာ ျမင္ခဲ႔ရတဲ႔ ပံုေလးေတြကိုရိုက္လာတာပါ။ ထူးျခးာတဲ႔ ဒတ္ပံုပညာ ေတြဘာေတြ မပါ ပါဘူး။ သာမာန္ ျမင္ကြင္းေတြထဲက စိတ္၀င္စားဖို႔ေကာင္းတဲ႔ လူေတြရဲ႔ အျပဳအမူ ပံုစံ တည္ေဆာက္မွဳ႔ ေတြကို မွတ္တမ္းသေဘာမ်ိဳး တင္ေလ႔ရွိတဲ႔ အလ္ဘမ္ေလးပါ။ အခုဆို သည္အလ္ဘမ္ထဲကို ပံုမတင္ႏိုင္တာ ၁ႏွစ္ေလာက္ ရွိေတာ႔ပါမယ္။ ကြ်န္ေတာ္ကိုတိုင္ကလဲ ဘယ္ကိုမွမသြားခ်င္သလို။ စကာၤပူရာသီဥတုကလဲ မိုးဆက္ေနတာေတြပါ ပါတယ္။ ေၾကာင္းေတြမရွာေတာ႔ပါဘူး အမွန္က ကြ်န္ေတာ္ ကိုတိုင္ စကၤာပူ က ကြ်န္ေတာ္တို႔ဘ၀ကို ျငီးေငြ႔ေနတာပါ။ ျမင္ျမင္သမွ်ဟာ ကြ်န္ေတာ္အတြက္ ျငီးေငြ႔ စရာေတြခ်ည္းပဲမို႔ ၊ ဘာထူးျခးာတဲ႔အျမင္ ဘာထူးျခားတဲ႔ အေတြးအေခၚ မွမထြက္တာၾကာလွပါျပီ။ သူငယ္ခ်င္းေတြက လန္းစကိတ္ ရိုက္ဖို႔ေခၚလဲ ငါသည္က လန္းစကိတ္ၾကီး ရိုက္ဖို႔ ခံစားလို႔မရေသးဘူးကြာ လတ္တေလာ ဆိုျပီး ျငင္းလုိက္တာ မ်ားပါတယ္။

အခုေကာ............... သည္ Album လမ္းေလွ်ာက္ထြက္ျခင္းဟာ မၾကာခင္ရက္ပိုင္းအတြင္း အသက္ ျပန္၀င္လာေတာ႔မယ္လို႔ ေမွ်ာ္လင္ေနမိတယ္။ ေနာက္ သူ႔အျပင္ Big Eye See Wild ဆိုတဲ႔ Album ေကာ၊ ကြ်န္ေတာ္႔ကို Facebook ေမာင္ႏွမေတြနဲ႔ ပထမဦးဆံုးေတြ႔ထိခြင္႔ေပးခဲ႔တဲ႔ အရူးလြတ္အိတ္ဆိုတဲ႔ Album ေတြေရာ.. ... အားလံုး အသက္ျပန္၀င္လာေတာ႔မယ္.........လို႔ေမွ်ာ္လင္ေနမိတယ္။

ဘာလို႔လဲ........................................ ေနာက္တစ္ပတ္ မွာ ကြ်န္ေတာ္ အိမ္လည္ခရီးေလးစတင္ရမွာပါ။
ဒါဆို ကြ်န္ေတာ္ လမ္းေတြအမ်ားၾကီးေလွ်ာက္ျဖစ္ဦးမယ္ထင္တယ္.. ျမန္မာႏိုင္ငံ ထဲက ျမိဳ႔ေလးတစ္ခ်ိဳ႔မွာေပါ႔ေနာ္။

No comments:

Post a Comment